Sunday, November 28, 2010

lumrah kehidupan

kadang-kadang kita mmg x kan dpt
pe yg kite nak..
sbb blm tentu lagi apa yg kita benci itu
adalah yg paling tidak baik..
dan apa yg kita suka..
adalah yg terbaik...
allah lebih tahu apa yg terbaik utk
hambanya...dan kita sebagai
hambanya bersyukurlah atas apa yg telah
allah tetapkan utk kita...


aku sering juga mengalami
kegagalan dalam hidup ini..
tapi aku terima dgn redha..
sebab aku yakin..allah lebih berhak atas
kehidupan aku ini..
aku baru sahaja di gagalkan oleh cinta...
perasaan yg sememangnya aku tidak mahu
wujud dalam hati aku ni..tapi...
cinta itu datang tanpa di paksa..
perlu hadir dgn hati yg ikhlas...dan
setelah cinta aku di tolak..
mmg aku rasa kecewa..dan berputus asa..
tp aku redha..sebab allah sedang menguji aku..
mgkn satu hari nanti hati die akan terbuka untuk menerima aku
hanya allah yg tahu...
Aku serahkan seluruh hidup aku ini..
kepada Dia yg Maha Mengatahui........

No comments:

Post a Comment